söndag 19 april 2009

Jippie! Igår kunde jag gå nio hål på banan utan allt för stora problem. Foten blir sakta men säkert bättre men jag tar det väldigt försiktigt. Vågar inte lita på det än.
Både Sara och Mathias var hos oss i helgen. Solen sken även om det var kyligt i vinden. Men i glashuset var det varmt och skönt, så grillat blev det i all fall.
Jag tog loppistur till Trelleborg med grannen Elisabeth. Jag vet inte om det var hon eller jag som tyckte det var roligast. Vi gjorde våra fynd, Elisabeth hittade bl.a en soffa till uterummet och jag köpte några mindre saker. Så nu har vi några projekt att arbeta på. Jag bara älskar loppis!!!

1 kommentar:

  1. Vilken fin soffa din kompis hittade. Jag är på jakt efter en liknande. Nu är det snart en ny smyckekurs på G.

    Kram Cilla

    SvaraRadera