fredag 24 april 2009

Träffade på min dotter på gågatan idag på lunchen. Hon hade varit i butiken Zara och skrivit kontakt på sommarjobb.Grattis gumman!!Bäst som vi gick där blev vi stoppade av en som ville ta bild till malmö streetstyle. Ja på Sara alltså, det förstår jag väl, men inte på mig, konstigt..... Jag hade mina allra snyggaste jeans på mig och min gröna sjal. Det är kanske dags att styla sig eller gå till rynkslätaren eller nåt. Nej, jag tror att jag struntar i det. Var tid har sin tjusning säger dom men jag undrar ibland.Jag tog mig i alla fall tid till att köpa en glass och sätta mig en stund i solen. Satte mig vid en liten fontän och där låg en stackars anka och simmade. Hade väl navigerat fel kan jag tro. Dags att skaffa GPS??

2 kommentarer:

  1. Det är ju fotografen som gör en miss som inet förstår bättre. Jag tycker du har superfräsch stil Eva.

    Kram Cilla

    SvaraRadera
  2. Tack för det Cilla, det värmde!!

    SvaraRadera