söndag 15 mars 2009






Ännu en helg till ända. Tänker att jag ska hinna så mycket men det blir bara hälften gjort. Lite nöjd är jag ändå. Jag har rört på mig men eftersom jag har ont i foten har jag inte kunnat gå mina vanliga rundor i stället har jag cyklat 45 min både lörd och sönd morgon. Igår var det så underbart väder att jag önskade att jag kunnat följa med Janne på golfbanan men jag kan inte gå så långt. I stället hade jag altandörren öppen helat tiden medans jag städade i vardagsrummet. Så skönt att bara gå ut på altanen och känna värmen från solen.
Jag har också vårat i vardagsrummet så nu går det mesta i vitt och naturfärger. Ljust och skönt. Den nya mattan passade jättebra. En änglakudde, en kudde med fjäril och en ny lampskärm är helgens pysselresultat.

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är Eva! Så snyggt det blev med linnekuddarna, du får hålla kurser vetja!

    Kram Cilla

    SvaraRadera