fredag 27 mars 2009

Idag var jag på symässan efter jobbet. Jag hade ca en timme på mig att gå runt och det räckte för den är inte så stor men en del som visades upp var otroligt fint. Där var fantastiska yllebroderier från Fingerfärda och jag blev så sugen på att prova men det får bli längre fram. Jag köpte lite silverpärlor hos Pärlförrådet. Jag köpte också yllefilt från Filtmakeriet som jag ska filta ihop till något jag ännu inte vet vad.
Jag är så arg på min fot som inte vill bli bättre. Igår blev jag tejpad hos sjukgymnasten och det blev väl ett visst stöd men i stället fick jag skavsår under foten där tejpen hade dragit ihop skinnet i ett veck. Det är så förbaskat handikappande en sån liten skitsak. Jag fick ta bort tejpen igen.

I morgon börjar golfträningen,det ska bli kul. Så länge som jag inte behöver gå några längre sträckor så går det bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar