måndag 9 mars 2009

Yrsel

Jag har fått Kristallsjuka och det är något besvärligt. Yr i pottan tar jag mina snedsteg där jag går och känner mig ganska löjlig. Yrsel är väl sånt som gamla människor har, vill inte riktigt sätta den stämpeln på mig än. Till råga på allt så har jag ont i foten (hälsporre). Så om ni ser en haltande kvinna som uppenbarligen verkar ha tagit några glas för mycket så kan det vara mig ni ser.
Trots detta så har min inspiration börjat komma tilbaka. Idag låg det en paketavi från Sargenta (silver) som jag ska hämta ut i morgon. Kanske kan jag få ihop nåt nytt smycke i helgen och jag skulle gärna göra fler lampor.

1 kommentar:

  1. Hej Eva! Vad kul att läsa din blogg, trist bara att du inte mår så bra. Hoppas du får hjälp. Jag har länkat till dig på min sida. Jag hoppas det går bra.
    Kram Cilla

    SvaraRadera