söndag 29 mars 2009

Äntligen hemma efter fyra dagar på kurs i Stockholm. Bott på världens tråkigaste hotell i Husby en bit från Kista där kursen hölls. I vanliga fall skulle jag tagit mig ut på upptäcksfärd men min fot har hindrat mig även om den faktiskt är mycket bättre tack vara en duktig säljare på Intersport på Kista galleria som visste precis vad det handlade om och visade mig ett inlägg som avlastade på rätt sätt och det hjälpte direkt.
Jag hade tagit med mig lite pysselmaterial som tidsfördriv och resultatet ser ni på bilden. Ett antal medlemmar till Family Får i ull.
Efter kursen idag hann jag i alla fall med ett besök på Antikmässan i Älvsjö. Att det finns så mycket gamla saker. Man visste inte riktigt var man skulle titta. Blev lite sugen på några fina silverarmband men jag köpte inget annat än ett par gamla tändticksaskar, med tändstickor i för en tia st. Bäst jag gick där och tittade så passerade jag en monter och fick se någon jag kände igen. Det tog några sekunder innan jag insåg att det var vår drottning Silvia i egen hög person på en armlängds avstånd. Ja , hon är väl också intresserad av gamla saker kan jag tro.

1 kommentar:

  1. Sooooo cute!!! I love them all !!!!!!

    Have a wonderful weekend!

    Greetings from Germany,
    Tinchen

    SvaraRadera